Wagony liniowe

Tramwaje Szczecińskie

Pantografik

 

 

Tramwaj Swing 120NaS

Wyprodukowany dla Szczecina przez firmę PESA Bydgoszcz SA w ilości 6 sztuk.

Swing 120NaS to nowoczesny tramwaj niskopodłogowy, jednokierunkowy, pięcioczłonowy, o długości 31,82 m. Posiada napęd falownikowy. Jest w pełni dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Jest wyposażony m. in. w klimatyzację przedziału pasażerskiego, monitoring, system informacji pasażerskiej oraz automat do sprzedaży biletów. Tramwaj może pomieścić 211 pasażerów, w tym 61 na miejscach siedzących. Bezpieczeństwo motorniczego i pasażerów jest dodatkowo zwiększone dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań konstrukcyjnych oraz wyposażeniu w układ antypoślizgowy.

 

Tramwaj Swing 120NaS2

Wyprodukowany dla Szczecina przez firmę PESA Bydgoszcz SA w ilości 22 sztuk.

Swing 120NaS2 to nowoczesny tramwaj niskopodłogowy, jednokierunkowy, pięcioczłonowy, o długości 30,12 m. Posiada napęd falownikowy. Jest w pełni dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wyposażony jest m. in. w klimatyzację przedziału pasażerskiego, monitoring, system informacji pasażerskiej oraz automat do sprzedaży biletów. Tramwaj może pomieścić 200 pasażerów, w tym 40 na miejscach siedzących i 4 na miejscach siedzących składanych. Bezpieczeństwo motorniczego i pasażerów jest dodatkowo zwiększone dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań konstrukcyjnych oraz wyposażeniu w układ antypoślizgowy.

 

Tramwaj Moderus Beta MF 29 AC BD

Wyprodukowany dla Szczecina przez firmę Modertrans Poznań Sp. z o.o. w ilości 2 sztuk.

Moderus Beta MF 29 AC BD to nowoczesny dwukierunkowy tramwaj częściowo niskopodłogowy, trójczłonowy, o długości 28,25 m. Posiada napęd falownikowy. Jest w pełni dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wyposażony jest m. in. w klimatyzację przedziału pasażerskiego, monitoring, system informacji pasażerskiej oraz automat do sprzedaży biletów. Tramwaj może pomieścić 196 pasażerów, w tym 40 na miejscach siedzących i 6 na miejscach siedzących składanych. Bezpieczeństwo motorniczego i pasażerów jest dodatkowo zwiększone dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań konstrukcyjnych oraz wyposażeniu w układ antypoślizgowy. Dwukierunkowość tramwaju umożliwia m. in. na remontowanych odcinkach torowisk utrzymanie ruchu liniowego po jednym z torów w obydwu kierunkach.

 

Tramwaj Moderus Beta MF 25 AC

Wyprodukowany dla Szczecina przez firmę Modertrans Poznań Sp. z o.o. w ilości 2 sztuk.

Moderus Beta MF 25 AC to nowoczesny tramwaj częściowo niskopodłogowy, jednokierunkowy, trójczłonowy, o długości 28,25 m, wyposażony w napęd falownikowy. Jest w pełni dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wyposażony jest m. in. w dodatkową wentylację przedziału pasażerskiego, monitoring, system informacji pasażerskiej oraz automat do sprzedaży biletów. Tramwaj może pomieścić 204 pasażerów, w tym 62 na miejscach siedzących i 2 na miejscach siedzących składanych. Bezpieczeństwo motorniczego i pasażerów jest dodatkowo zwiększone dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań konstrukcyjnych oraz wyposażeniu w układ antypoślizgowy.

 

Tramwaj Moderus Beta MF 15 AC

Wyprodukowany dla Szczecina przez firmę Modertrans Poznań Sp. z o.o. w ilości 2 sztuk.

Moderus Beta MF 15 AC to nowoczesny tramwaj częściowo niskopodłogowy, jednokierunkowy, trójczłonowy, o długości 28,25 m. Jest w pełni dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wyposażony jest m. in. w dodatkową wentylację przedziału pasażerskiego, monitoring, system informacji pasażerskiej oraz automat do sprzedaży biletów. Tramwaj może pomieścić 207 pasażerów, w tym 62 na miejscach siedzących i 2 miejscach siedzących składanych. Bezpieczeństwo motorniczego i pasażerów jest dodatkowo zwiększone dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań konstrukcyjnych oraz wyposażeniu w układ antypoślizgowy.

 

Tramwaj Moderus Alfa HF 10 AC

Wyprodukowany dla Szczecina przez firmę Modertrans Poznań Sp. z o.o. w ilości 12 sztuk.

Moderus Alfa HF 10 AC to nowoczesny tramwaj jednokierunkowy, jednoczłonowy, o długości 13,75 m. Posiada napęd falownikowy. Jest wyposażony m. in. w monitoring i system informacji pasażerskiej. Tramwaj może pomieścić 98 pasażerów, w tym 22 na miejscach siedzących. Bezpieczeństwo motorniczego i pasażerów jest dodatkowo zwiększone dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań konstrukcyjnych oraz wyposażeniu w układ antypoślizgowy. Tramwaj eksploatowany jest w składach dwuwagonowych wyposażonych w automat do sprzedaży biletów.

 

Tramwaj Moderus Alfa HF 09 DC

Wyprodukowany dla Szczecina przez firmę Modertrans Poznań Sp. z o.o. w ilości 2 sztuk.

Moderus alfa HF 09 DC to nowoczesny tramwaj jednokierunkowy, jednoczłonowy, o długości 13,75 m. Posiada napęd impulsowy. Jest wyposażony m. in. w monitoring i system informacji pasażerskiej. Tramwaj może pomieścić 98 pasażerów, w tym 22 na miejscach siedzących. Bezpieczeństwo motorniczego i pasażerów jest dodatkowo zwiększone dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań konstrukcyjnych oraz wyposażeniu w układ antypoślizgowy. Tramwaj eksploatowany jest w składzie dwuwagonowym wyposażonym w automat do sprzedaży biletów.


 

 

Tramwaj Tatra T6A2

Wyprodukowany dla BVG Berlin przez  firmę ČKD Tatra. W latach 2007‑2010 Tramwaje Szczecińskie Sp. z o.o. kupiła z BVG Berlin 54 sztuki używanych tramwajów.

Tatra T6A2 to tramwaj jednokierunkowy, jednoczłonowy o długości 14,5 m. Posiada napęd impulsowy. Jest wyposażony m. in. w monitoring, system informacji pasażerskiej oraz układ antypoślizgowy. Może pomieścić 88 pasażerów, w tym 27 na miejscach siedzących. Tramwaj eksploatowany jest w składach dwuwagonowych wyposażonych w automat do sprzedaży biletów.

 

Tramwaj Tatra KT4Dt

Wyprodukowany dla BVG Berlin przez firmę ČKD Tatra. W latach 2006‑2013 Tramwaje Szczecińskie Sp. z o.o. kupiła z BVG Berlin 73 sztuki używanych tramwajów tego typu.

Tatra KT4Dt to tramwaj jednokierunkowy, dwuczłonowy o długości 18,11 m. Jest wyposażony m. in. w monitoring, system informacji pasażerskiej, automat do sprzedaży biletów oraz układ antypoślizgowy. Może pomieścić 116 pasażerów, w tym 33 na miejscach siedzących. W latach 2014‑2020 większość tramwajów została poddana szerokiej modernizacji, w ramach której m.in. zmieniono układ napędowy z impulsowego na nowoczesny falownikowy. Tramwaj eksploatowany jest pojedynczo oraz w składach dwuwagonowych.


 

 

Tramwaj 105N2kS

Wyprodukowany dla Szczecina przez  firmę Alstom Konstal SA w ilości 14 sztuk.

105N2kS to nowoczesny tramwaj jednokierunkowy, jednoczłonowy, o długości13,75 m. Posiada napęd impulsowy. Jest wyposażony m. in. w monitoring i system informacji pasażerskiej. Tramwaj może pomieścić 98 pasażerów, w tym 22 na miejscach siedzących. Bezpieczeństwo motorniczego i pasażerów jest dodatkowo zwiększone dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań konstrukcyjnych oraz wyposażeniu w układ antypoślizgowy. Tramwaj eksploatowany jest w składach dwuwagonowych wyposażonych w automat do sprzedaży biletów.

 

Tramwaj 105N2k/2000/Protram

Wyprodukowany dla Szczecina przez firmę RMT Protram Wrocław Sp. z o.o. w ilości 6 sztuk.

105N2k/2000/Protram to nowoczesna doczepa czynna jednokierunkowa, jednoczłonowa, o długości 13,95 m. Posiada napęd impulsowy. Tramwaj jest wyposażony m. in. w monitoring i system informacji pasażerskiej. Może pomieścić 98 pasażerów, w tym 19 na miejscach siedzących. Bezpieczeństwo motorniczego i pasażerów jest dodatkowo zwiększone dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań konstrukcyjnych oraz wyposażeniu w układ antypoślizgowy. Tramwaj eksploatowany jest w składach dwuwagonowych jako doczepa do tramwaju 105N2kS.

 

Tramwaj 105Ng/2015

Wyprodukowany dla Szczecina przez firmę Alstom Konstal SA w ilości 12 sztuk.

105Ng/2015 to nowoczesny tramwaj jednokierunkowy, jednoczłonowy, o długości 13,75 m. Posiada napęd falownikowy. Jest wyposażony m. in. w monitoring, system informacji pasażerskiej, oraz układ antypoślizgowy. Może pomieścić 98 pasażerów, w tym 22 na miejscach siedzących. Tramwaj w 2015 roku został poddany szerokiej modernizacji, w ramach której m.in. zmieniono układ napędowy z oporowego na nowoczesny falownikowy. Tramwaj eksploatowany jest w składach dwuwagonowych wyposażonych w automat do sprzedaży biletów.