Archiwalna Strona Tramwaje Szczecińskie Sp. z o.o. - Strona internetowa Spółki

Otwarcie ofert 14 maja

Kolejne modyfikacje w dokumentacji spowodowały przesunięcie terminu przyjmowania ofert na jedno z największych zadań, które będzie realizowane w Szczecinie.

To standardowa procedura przy tak dużym postępowaniu, ale na dokumenty przetargowe, związane z przebudową torowiska od Niebuszewa aż do Placu Rodła spółka Tramwaje Szczecińskie czeka do 14 maja.

Przypominamy, że wykonawca będzie miał 720 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy na zadanie pod nazwą „PRZEBUDOWA TOROWISKA WRAZ Z SIECIĄ TRAKCYJNĄ OD PL. ŻOŁNIERZA DO PĘTLI NIEBUSZEWO ORAZ W CIĄGU PL. ŻOŁNIERZA POLSKIEGO – UL. MATEJKI – UL. PIŁSUDSKIEGO (DO PL. RODŁA)”.

 

Projekt przebudowy torowiska wraz z siecią trakcyjną w ciągu al. Niepodległości – pl. Żołnierza Polskiego – al. Wyzwolenia – pl. Rodła do Ronda Giedroycia zakłada poprawę infrastruktury tramwajowej na łącznym odcinku około 8034 mtp, ale także kompleksowo odpowie na potrzeby pasażerów komunikacji miejskiej, pieszych, rowerzystów i kierowców. Poprawi ich komfort i bezpieczeństwo. Zadanie jest skomplikowane i wymagające, zostanie podzielone na kilka etapów.

 

Zakres robót obejmuje:

  • przebudowę torowiska w al. Niepodległości oraz al. Wyzwolenia do Ronda Giedroycia,
  • przebudowę torowiska w ciągu ul. Kołłątaja, ul. Asnyka,
  • przebudowę pętli Dworzec Niebuszewo,
  • przebudowę torowiska w ciągu pl. Żołnierza Polskiego, ul. Matejki i ul. Piłsudskiego,
  • przebudowę placu Rodła i placu Żołnierza Polskiego,
  • przebudowa torowiska wraz z siecią trakcyjną w pasie rozdziału na odcinkach wydzielonych oraz przebudowa całej ulicy na odcinkach torowiska wbudowanego w jezdnię (łącznie ok. 8034 mtp),
  • nadanie priorytetu dla komunikacji miejskiej na całym odcinku poprzez wykonanie pasów autobusowo – tramwajowych,
  • budowę przystanków „wiedeńskich” tramwajowych/przebudowę peronów przystankowych,
  • integracja przestanków autobusowych i tramwajowych,
  • ułatwienie przesiadek, poprawa komfortu obsługi pasażerów,
  • budowę wydzielonych miejsc postojowych,
  • budowę pasów rowerowych,
  • przebudowę chodników oraz zjazdów,
  • przebudowę sieci trakcyjnej,
  • przebudowę oświetlenia ulicznego,
  • przebudowę sygnalizacji świetlnej wraz ze zmianą organizacji ruchu.

Termin składania ofert został wydłużony do 14 maja.

Data publikacji: 2020-04-30
pozostałe wpisy

Uwaga, ta strona używa COOKIES.

Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące COOKIES w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

Archiwalna Strona